Meija är ett Ola-fan

Jag är nog "känd" för att vara åksjuk. Idag när jag åkte bil med Pernillas pappa frågade han om jag mådde illa. En annan gång när jag åkte bil frågade Maria om jag var åksjuk. Men det är väl bra att de har lite kolloa iaf :p

Men idag visade jag två affischer (stavas?) åt Meija. En på Danny och en på Ola. När jag visade den på Danny sa jag till Meija "titta här", men hon kolla på mig som om jag vore dum i huvet. Men sen när jag visade Ola, ja då sken hon upp ;) kanske hon ahr en liten crush i han.

Ja och imån har vi prov om administration, så nu har mamma suttit och hjälpt mig i två timmar. Jag fattar typ hälften, inte ens det. Så det ska bli spännande att se hur det går!

Nu ska jag gå och sova, ska upp halv sex imån. På kvällen blire å fira Moster. Det blir nog skoj, förhoppningsvis =)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort