Min dag, 21/4-09

Först var jag i skolan. Där hade vi engelska, social omsorg, matte och häggas (vet inte vad hans lektion heter?).

När dagen var slut gick jag hem och satte mig i soffan med datorn i famnen. 

När klockan slog tio förflyttade jag mig till sängen, och här ligger jag nu.

Jag har alltså suttit still i sju timmar. Så därför åker jag till byn imorgon.

Nu ska jag läsa på min svenska bok, bakom stängda dörrar.

Sen ska jag sova. Håll tummarna att det går bra!


Ingen bra dag idag.

Kommentarer
alexandra

sötan!

2009-04-22 @ 16:28:13
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort