onsdag

Det är onsdag men det känns som tisdag. Ute skiner solen och själv sitter man här. Vill uuuuuuuuuuut med skotern. Till helgen blir det säkert skitdåligt väder bara för att jag är hemma då.

Idag slutade jag kvart över elva, det var sköönt! då gick jag hit till pernilla som jag bor hos för tillfället. Hennes päron är i byn och jag hatar att sova själv, sååå då blev det så.

Igår var vi till Maria och Andreas. Vi köpte Ben and Jerry's. Sen kollade vi cutting edge, tror den hette så. Med supersnygga Ross Thomas ;)


Jaa..

Nu sitter jag och funderar på vad vi ska äta, igår åt vi köttfärssås och spagetti. Ikväll blir det tv och kanske plugga, om jag orkar. Prov om administration, fattar inte ett skit.




Vi ses ute på isen!

Kommentarer
alexandra

tuffing!

2009-04-15 @ 21:28:40
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort