Andra advent

Idag klev jag upp vid elva, för sent om man frågar mig. Har inte gjort nåt idag, suttit i fåtöljen med fötterna på bordet och med datorn i famnen. Resten av dagen ser väl ungefär likadan ut. Nu är tapeseringen klar, så det är nu kvar att städa och sätta iordning alla möbler.

Har delande känslor om veckan som kommer. Vill gå i i den veckan för att då kommer man närmare jul fast vill ändå inte för vi har massa prov. Men ingen man kan göra åt saken. Imorgon ska jag  väl  börja plugga lite. På kvällen ska jag kanske vara och spela innebandy.

Nu ska jag slå in julklappar.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort