Blöta ögon

Sådärja, har just torkat bort tårarna efter att ha sett Eight Below. Det är så fint i filmer när någon träffas igen efter att inte ha sett varandra på väldigt länge, då börjar jag typ alltid att böla och jag grinar såklart om någon dör.

Otroligt vackra hundar!



Nu ska jag på tossi och sen ska jag krypa ner i sängen, har frysit hela dagen förutom då vi spelade innebandy som för övrigt var ganska roligt idag. Möjligen lite jobbigare och svettigare. Men jag fick iallafall inte huvudvärk som första gången, det gäller väl att dricka ordentligt med vatten.

Börjar klockan åtta imorgon, 45 min senare är jag nog  på väg hem igen för har hål i tre timmar och då kan man ju inte sitta på skolan. Längtar redan till lunchen imån, älgskav och makaroner. Det är underbart gott!

Har pratat med Jenny också och så gav hon luren till Akke och Meija, frågade om Meija ville ha godis och då spärrade hon upp öronen ;) Och Akke han bara tittade in i luren, han förstod nog inte mycket. Saknar dom där småttingarna!!





Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort