Eget gym

Jag har kommit på varför jag inte behöver gå på gym, jag har ju Akke. Han väger omkring 30 kilo och drar som ett cp, det räcker gott och väl. Mer drar han om det kommer en hund, jag måste nästan sätta mig ner på backen för att inte släpas med.

Men söt är han ändå. Skulle hälla mer flingor i mjölken och direkt jag började prassla med påsen kommer han trippandes på tå, men så fort jag kollade på honom så vände han om och låtsades slicka i matskålen som är helt tom. Huhuh.

Och ibland brukar han följa efter mig till tvrummet eller köket, jag brukar inte märka det för han smyger men om jag kollar bak så stannar han fort och bara står där och tittar som om ingenting har hänt.

Ser ut som en jättebebis med den där reflexvästen.


Kommentarer
alexandra

Du borde löpa ett 10 gånger kort ju! :):)

2009-12-22 @ 11:27:56
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort