Ett till damp inlägg

Idag hade vi psykologi prov och det gick åt skogen. Först kändes det sådär bra men när alla andra började prata om vad de svarat så kändes det SKITdåligt för de hade svarat likadant och jag något helt annat. Så nu är jag less och jag vill lägga alla skolsaker i en hink och tända eld på det.

Nu har vi fått en hemtenta som ska vara klar till fredag men jag satsar på G så det borde inte vara allt för svårt. Får skriva lite när jag kommer hem och resten imorgon. G är det värdefullaste betyget som finns, det betyder att man är godkänd och slipper skiten.

Nu äter jag lakrits plopp och dricker cola. Ska fara och handla med mamma på ett tag och sen åker jag nog hem med bussen, ska äta palt ik,väll! Dagens höjdpunkt.

Jag har ett helt berg av disk, men det får vara.
Jag har cola i håret och i ansiktet, men det får vara.
Jag har choklad på fingrarna, men det får vara.
Jag har massor av damm, men det får vara.


Kommentarer
kusin p

haha, vad poetisk du var! :)

2009-12-09 @ 14:57:08

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort