I vår vackra vita vintervärld

Jag tycker att spotify är skitbra när man ska lyssna musik, men jag HATAR att det hela tiden ska vara reklam.

Nyss ringde Jenny och dom var i leipo korsningen, så dom är väl här på kanske 20 minuter. Finally! Har suttit och väntat sen elva. Vaknade vid nio men tänkte nja jag sover lite till. Vid tio provade jag ringa Jenny, Jens, hemtelefonen och sen svarade mamma och alla låg och sov. Men nu är dom på G!

Måste vara förbi intersport och kolla om dom har tejp som man lindar innebandyklubban med, sen kanske jag springer in på coop och köper en julklapp och sedan dollar. Ska köpa massor med hundben så Akke kan sysselsätta sig med något och så ska jag köpa röda tjocka band som jag sen ska sätta runt hundarnas halsar och ta nå fina julkort. Hur det nu ska gå.. Det är inte lätt att få Akke att sitta still och speciellt inte om Meija är med för han biter och hoppar på henne hela tiden. Får väl ta dom en och en och sen klippa ihop bilden ;D

Sen åker vi väl hem skulle jag tro. Väl hemma ska jag gå ut med min älskade hårboll och kanske får jag med mig kusinerna?

Såhär såg det ut förra året, dagen innan julafton togs bilden.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort