JULLOV!

Äntligen slipper man skolan i nästan tre veckor. Har inget planerat och det är det som är så skönt. Nu får jag vara hemma i byn med hundarna och bara njuuta.

Snart är det julafton också. Älskar timmarna innan släkten kommer, man tittar lite kalle anka samtidigt som man klär på sig och kanske målar naglarna. Mamma kutar omrking stressad som vanligt, Jenny är nervös, Jens hänger vid datorn och pappa tittar också kalle anka :D Den är ett MÅSTE på julafton, ingen jul utan kalle.


Ikväll har jag, Isabelle och Alexandra lagat middag och haft det allmänt trevligt. Denna gång blev det fläskfilé, potatisgratäng och bearnaisesås. Gratängen blev något torr men god ändå, väldigt smakrik!

Sen har vi tittat bonde, sista för i år :( Det gick ju hyffsat bra, 2/4 fann kärleken.

Imorgon kommer Jens och Jenny och hämtar mig, jag hoppas att dom inte segar. Vill hem så fort som möjligt, ska till dollar tror jag också och handla lite.

Men nu ska jag börja göra mig klar för natten, borsta gaddarna och byta om. Ögonlocket håller på att falla ihop.

Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort