Min klänning

Det var den här klänningen mamma köpte åt mig när hon var i Stockholm, tror den är från MQ.



Dagen har inte bestått av så mycket. Var till mommo en sväng och sen gick jag och Jenny till Pernilla. Där har vi ätit muffins och druckit julmust. När vi kom hem diskade jag och sen åt vi. Tog säkert över halvtimme innan jag hade ätit färdigt, måste skära så små bitar eftersom att jag inte kan öppna munnen ordentligt p.ga. mitt sår. Samma när jag skrattar, det går knappt. Och såklat garvar man ju alltid när man är hos Pernilla!!

Nu ska jag rosta mackor tror jag, var så länge sedan. Efter det är det väl lika bra att gå och sova, kanske tittar film i sängen. Imorgon är det söndag och känner att det kommer bli en riktig ångestdag. Just ja, snygg-Simon åkte ut från robinson :(

Godnatt!

Kommentarer
Perra

haha, ja jag och min familj är ju såååå roliga ;)

2009-12-05 @ 22:23:59
alexandra

Jag började nästan gråta.... Simon <3<3<3<3<3

2009-12-06 @ 12:33:54
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort