Näst sista dagen på 2009

Idag har jag varit i full gång typ hela dagen. Klev upp där vid elva, åt lunch och gick ut med hundarna. Sen vid halv tre for jag och Jenny till Gällivare med Svanhems.

Åkte först på dollar, köpte hundben, tvål och lite smått och gott. Efter det for vi upp till malmberget, gick på konsum och köpte kaffe och en korsordstidning och våfflor. Så imorgon blir det kanske att prova nya våffeljärnet. Sen fikade vi i Pernilla och deras lägenhet och sen hoppade vi in i mammas bil.

For och handlade först och sen åt vi middag på manuella, jag tog en oxfilepasta. Ett minus var att det var lite för mycket pasta och lök men annars var det gott. Sedan hämtade vi David och for och kollade på farbrors nya hus. Mysigt var det, stort och rumligt i vardagsrummet.

Köpte hårfärg också så imorgon får mamma färga och klippa mitt hår. Ska nog kapa luggen, tänkte ju spara den men jag blir tokig varje gång jag har duschat för att det inte går att göra något med den. Så lugg och kanske mittbena blir det.

 


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort