43 frågor om en bästavän..

1. Vad heter hon/han? Evelina
2. Hur gammal är hon/han? 17 år
3. När träffades ni sist? På måndag var jag förbi henne en sväng :o
4. Vad har hon/han för hårfärg? Mörktbrunt typ, nästan svart tycker jag :)
5. Brukar hon/han färga håret? Ja det brukar hon göra :)
6. Vilka färger har hon/han haft? Allt  mellan ljust och mörkt :)
7.Vad har hon/han för parfym? Jag kommer inte ihåg vad den heter, men luktar gott det gör den!
8. Är hon/han galen? Joodu hon kan vara lite galen ibland ;)
9. Vad är erat bästa minne? Åh vad svårt, tycker det finns massor med bra saker :) Bl.a. sommaren -08 och kirunasvängen.
10. Har ni många minnen ihop? Jaadå det har vi! :)
11. Vart bor hon/han? Gällivare
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nix, inte det :)
13. Är du avundsjuk på henne/honom? Nä det är jag inte :)
14. Vad heter hennes/hans syskon? Hennes söta lillebror heter Jonathan :)
15. När träffades ni första gången? I augusti -05 på hedskolan i sal 1
16. Hur träffades ni? Skolan
17. Vad går hon/han i för sporter? Hon tävlar i agility :)
18. Vad brukar hon/han göra på helgerna? Vara hemma mest, ibland busa ;)
19. Vad brukar han/hon göra efter skolan? Sova, datorn, äta och prata i telefon
21. Har du pussat henne/honom? Nej
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ibland, men vi vet var vi har varandra :)
23. Har hon/han fräknar? Alltså nej, jag tror inte det ;o
24. Har ni kollat på film någon gång? Jaa, massa tv o.
25. Har ni bråkat någon gång? Nix :)
26. Har ni sovit i samma säng? Nixpix, eller i tält o det är ju nästan samma sak :p 
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ohja!
28. Har du sett henne/honom gråta? Nej
29. Vad gjorde du då? -
30. Har du sett henne/honom vara riktigt arg? Nja inte JÄTTE arg, men lite småirriterad har jag sett henne vara flera gånger ;p
31. Har hon/han sett dig gråta? Nej
32. Vad ska ni göra i sommar? Blir nog kirunafestivalen? ;)
33. Har hon/han svikit dig någon gång? Nej
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Ja
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Usch ingen aning, vill inte ens tänka på det :o
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Ja det hoppas jag verkligen! :)
37. Älskar du henne/honom? Ja!
38. Vad är det bästa med henne/honom? Hon är bara så bra! Snäll, omtänksam, rolig o allt annat bra som finns
39. Vad skulle du vilja att hon/han ändrade på? Ingenting
40. Skulle du ge henne/honom pengar om du vann 1 miljon? Om det var något speciellt hon ville ha så skulle jag ge det, roligare så :) Fast massa biljetter till Gävle det hade jag då gett henne!
41. Är hon en stadsfjolla? Njae det tycker jag inte :)
42 har han/hon ett smeknamn? Jo fast jag föredrar att kalla henne Evelina :)
43. vill du att hon/han ska kopiera detta och skriva om dig? Hon får göra som hon vill :)

Kommentarer
evelina

Du är så söt Linnea, i looove u! Nu måste jag vara snäll och kirra den här i min blogg imorrn ;) Och ohjaohja, vi taggar Kirunafestivalen i sommar absoluut! :D Vad kul vi ska ha!

(se till att vinna en miljon också, det hade inte suttit fel med massa biljetter!)

2009-02-12 @ 00:03:23
Hemsida/blogg: http://pevvsan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort