Dag 1

Jag har redan avklarat första dagen på praktiken. Fast än jag bara var där i kanske tjugo minuter gick en del saker snett. Först när jag kom dit gick jag fel. Jag gick in på vårdcentralen!!? Men jag kom ihåg från förra året att det ska finnas en ingång till gunillahem så jag gick runt och bakom knuten var den ingången.

Gick in där och gick till den avdelningen som jag ska vara på, höll på att gå fel för de var lite omgjort sen sist. Men kom dit iallafall och sen träffade jag min handledare, Anita. Pratade lite med henne och fick mitt schema och sen fick jag sluta.

När jag skulle ut var dörren låst! Och jag hittade inte nån knapp eller nåt, såg att det var en sån där kodgrej där men visste ju inte koden. Så jag kollade runt hela dörren ifall det skulle vara nån knapp eller så men ikket. Så såg jag en tant komma ut från ett rum så jag frågade henne och då visa hon att koden var övanför kodgrejjen på ett papper. Så tillslut kom jag ut. Kände mig lite fånig och som en fånge, "ööh, hur kommer jag ut härifrån?"

Men jag tog mig hem :) Nu ska jag stänga av datorn och gå till konsum med Pernilla, ska hjälpa henne med att baka. Och sen ska jag åka till byn för att jag är ledig imorgon och på onsdag :D Härligt! Så jag börjar först på torsdag halv ett.

Och Alexandra, du måste skriva i din blogg hur eran första dag var! Hoppas att det gick bra :)


Kollade lite på den här sötnosen! Hoj han är så himla gullig :)


Kommentarer
Tobias

haha neje minus 6 grader är askallt :D

2009-02-02 @ 14:38:43
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/
alexandra

hehehe, jag ska skriva strax ;D du hade iallafall lite lättare dag än oss, din lilla skitunge! puss

2009-02-02 @ 17:35:05
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se
Tobias

puss på dig med ;) haha

2009-02-02 @ 21:40:51
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort