Dag 2

Idag var det då andra dagen på praktiken. Det gick bra, jobbade 12:30 - 21:00. Ganska segt ändå, men jag överlevde. När jag kom dit hade gamlingarna precis ätit så vi tog en kopp kaffe och satte oss ner och tog det lugnt. Sen gick vi över på en annan avdelning och vaktade för personalen där hade gått på nån demensutbilding. Satt och kollade tv i två-tre timmar och sen gick vi tillbaka igen.

Väl tillbaka förde vi matvagnen och gick och kollade runt på stället. Träffade min kusin Nina som jobbar på den tredje avdelningen. Sa hej till henne och sen gick vi för att göra typ ingenting.

Alltså det händer inte så mycket utan man förbereder mest maten och dukar fram och sånt. Sen till kvällen la vi gamlingarna och typ plocka undan i köket. Sen gick vi till nattpersonalen och berättade läget.

Ja det var i stort sett min kväll det, nu ska jag krypa under täcket :) Har Evelina "Evve" här på nattgäst så lär ju ligga vaken ett tag iag ;D

Imorgon jobbar jag 08:00-16:30.

GODNATT!


Vad vore en by utan renar?

Kommentarer
evelina

evve :@@@@ (a)

2009-02-06 @ 09:57:55
Hemsida/blogg: http://pevvsan.blogg.se/
Tobias

mhm, dock trivs jag inte i den :)

2009-02-06 @ 14:40:44
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort