Dag 3

Jag orkar inte berätta om vad som hänt idag mer än att jag spillt en förpackning med grädde och tappat alla mina böcker när jag gick från skoterkursen, två gånger!! Inte min dag idag. Hoppas imorgon blir bättre. Kanske beror på att jag endast sov 3-4 timmar inatt.

Imorgon ska lillasyster komma hit till mig och sova. Vi ska laga middag och mysa, ska vara till kusin Nina också och hämta mitt porslin som jag fick för flera veckor sen och så tänkte jag låna lite jobbtröjor av henne :)

Men nu ska jag titta på dom här sötnissarna ett tag så att jag blir trött..

 


PUSSOCHKRAMOCHGODNATT!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort