Sista dagen :)

Nu är praktiken bortgjord, det känns väldigt tråkigt. Ser inte alls fram emot att komma tillbaka till skolan, känns allt för jobbigt. Har iofs ett lov före, men hur fort går inte det? Men var iallafall lite snäll och köpte lite bullar och gav till min praktikplats :) Dom har ju ändå stått ut med mig i fyra veckor så. 

En annan sak som irriterar mig är folk som måste ha backup för de inte vågar gå på nån själv, tar åt sig för minsta lilla. Jag borde inte bry mig men det är så förbannat fjantigt, DET om något är omoget.


Nu ska jag bara ta det lilla lugna, äta middag och kolla let's dance ikväll med ost och kex. Hoppas, hoppas på bra väder imorgon, för jag bara längtar efter en tur efter leden med solen i ögonen. Mh vad härligt!

Nu ska jag andas och sen fika något, annars kommer jag hungra ihjäl :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort