5 veckors ledighet

Ja då är man borta från skolan nu i fem veckor. Är dock inte ledig utan ska ha praktik på ett ålderdomshem i fyra veckor och efter det har vi lov i en vecka. Jag börjar på måndag halv ett. Börjar med eftermiddag. Ganska skönt faktiskt. Då får man sova längre, vilket behövs, och det är inte lika mycket att göra som på morgonen.

Idag blir det äntlige att fara till byn, och träffa Jenny som jag inte har sett på hela veckan!!

Vi hörs igen efter helgen! :)


En bild från igår när vi lagade mat tillsammans hos Alexandra.

Susanna, Linnea, Anna, Alexandra, Julia och Isabelle.

Kommentarer
Alexandra

jag tror att jag körde min "skära lök med gogglar" där? :D hahaha. myspys hade vi iallafall :)

2009-01-30 @ 15:23:29
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort