Endast ett fåtal dagar..

Snaart, är det sommarlov! :D nästan iallafall.. Har suttit och kollat på läsårsplaneringen (heter det så?) och kommit fram till att det inte alls är länge kvar tills vi får det efterlängtade lovet, iallafall inte om man gör som jag. Räknar hur många veckor det är mellan varje lov, man måste blicka framåt :D +att jag slipper skolan i fem veckor i sträck ;) Hur najs låter inte det? ;) Ska visa er här hur det ser uut;

4 dagar, skolan börjar - 7 veckor, sportlov - 4 veckor, påsklov - 9 veckor, SOMMARLOV!  + att vi har typ två eller tre lovdagar i maj ;)

Och sen har moi praktik i fyra veckor innan sportlovet, alltså har jag bara skola i 3 veckor efter att skolan börjat :p

Ursäkta om jag har tråkat ut er men har själv inte mycket att göra så skrev upp det däära :)

Ska kika bloggkollen nu och ladda upp en bild. 
 


Jag vill har sooool! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort