Hejhopp i stugan :)

Idag fick vi sluta klockan ett. Vi skulle egentligen ha slutat tre men våran mattelärare var sjuk, igen, så då flyttade vi fram våran sista lektion så vi inte behövde vänta. Igår slutade vi elva, för våran mattelärare var borta då också. Imorgon har vi matte på morgonen men eftersom att en lärare på skolan inte trodde att han skulle komma då heller så tar vi sovmorgon. Börjar alltså klockan tio imorgon.

Nu när vi sluta så pass tidigare har jag mer tid på mig att göra läxor, har massa frågor om munvård som måste göras och imorgon ska vi skriva en utredande uppsats. Jag har valt ämnet abort, i den uppsatsen ska man få med inledning, orsaker, följder och ett avslut. Men jag har ingen aning om hur jag ska börja den, föslag någon?

Sedan tänkte jag även ta en dusch och kanske se någon film eller titta tv, ska ha en latisdag. Köpte Special K red berries igår från konsum, jättegott med fil till! Det ska jag definitivt äta till kvällsfika. Hade behövt dammtorka här men det tar jag nån annan dag. Har ingen lust till det just nu. 

Nu måste jag fika något och sen ska jag ladda upp bilder som jag skjutit undan ganska länge.

 
Svår att få med på bild


 

Kommentarer
alexandra

sötisen! :):)

2009-01-27 @ 15:07:04
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort