Lunchrast

Fick veta att vi inte har nån matte så sprang hem, så sitter här nu. Börjar först kvart över ett så har gott om tid på mig. Efter skolan ska jag och Alexandra fara och simma. Sen ska jag hem och ta ett bad tror jag, fick massa badskum och badkulor i juklapp. Så det kanske blir att ta ett första dopp här, har inte badat nåt ännu! :) Sen ska jag ringa till min kusin och kolla om hon är hemma, isf springer jag dit och hämtar mitt porslin som jag fått av henne. Tallrikar, koppar. Fick veta vart jag fick praktikplats idag, det blev Gunillahem som jag vela också! :)

Jag vill ha sommar nu!

Kommentarer
StefanWeei

Usch haha.. jag förstår verkligen inte hur folk kan tycka det är gott! :P Smakar ju inte choklad nånstans, bara kakao.

2009-01-12 @ 12:21:33
Hemsida/blogg: http://stefanweei.blogg.se/
Martin

Praktik! Sånt får inte vi :P

2009-01-12 @ 23:19:55

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort