Planer för morgondagen

Klockan är ställd på 05:15, vet inte riktigt när vi ska åka men tänkte hinna fika och se om det är något annat jag ska ta med mig till stan. Sen ska jag till skolan då, börjar redan åtta med GYMPA! Av alla ämnen så har vi gympa, tuungt. Har latat i tre veckor och så ska man ha gympa, ajja är väl iofs ganska bra. Sen vet jag inte hur det är med datalektionen, i och med att jag är klar med den kursen så vet jag inte om jag måste gå på den. Sen flyter dagen vidare och på schemat står det att vi slutar fyra men hoppas att vi inte gör det imån. För efter skolan tänkte jag hinna med en fika med världens bästa Evelina som jag inte har träffat på flera veckor. Och efter den åker jag hem till byn igen, aaah. Orkar inte sova i stan så. 

Nu ska jag stänga av datorn och krypa under täcket, fast fick FRIDA för någon dag sedan så jag tror att jag ska läsa lite ur den så att jag blir trött. Känner mig inte ett dugg trött.

Någon som kollade grammisgalan? Det gjorde jag, och jag tyckte att det var bra att EMD vann priset för årets låt. Jennie let me love you är en ruskigt bra låt och den fastnar så fort man hör den, till och med mamma tyckte att den var bra. ;) Däremot förstår jag inte hur till exempel Anna Ternheim vann pris, tycker inte alls att hon är nå bra. Det är inte riktigt min stil.

Nä sova var det, godnatt och jag hoppas alla får en bra första skoldag!
 


Kommentarer
Tobias

söt du är, jag blev nog lite kär i din kommentar ;D

2009-01-08 @ 22:52:46
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/
Pernilla S

haha, rolig kommentar du hade på tobias blogg och som du har fått här av tobias ;D

2009-01-09 @ 11:48:55
Hemsida/blogg: http://pernillaha.blogspot.com
Tobias

yes :) tror dom visar i höst sen :D

2009-01-09 @ 11:59:35
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort