Slapp dag

Slutade redan vid ett så nu sitter jag här framför tvn och kollar på Ellen´s show, med Chace Crawford ;) Sitter och väntar på att klockan ska bli tre, då ska jag till gve och hoppa på bussen till byn :)

Eftersom att jag inte har uppdaterat sen i torsdags eller fredags så kör jag en snabb genomgång av helgen.

Fredag: Åkte till byn, åt middag och sen kom Pernilla till mig. Vi kollade let's dance och sen spelade jag sims.

Lördag: Släktmiddag hos mommo, oxfile och fläskfile med potatisgratäng. Spelade massa sims igen.

Söndag: Jag och Jenny for på en skidtur till Pernilla. Sen åt vi middag och kollade tv, spelade även sims igen.

Nuu ska jag läsa alla blogginlägg som kommit under helgens gång, har inte orkat sitta vid datorn fast alltså på internet då för det är bara tråkigt.

Nu sjunger Jessica Simpson, fast hon är också tråkig. Eller låten vad iallafall dålig.

Hejdåå! :)


Meija fick syn på en liten gubbe.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort