äckelkråka

Vaknade imorse av en kråka som höll på å skrika, skitirriterande. Inte går det ju att sova då. Så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Men jag hittade en sida med Harper's Island avsnitt som jag har blivit helt tokig i, den är bra men läskig. Den går på fyran nu 23:40.

Var ju till gve i måndags, jag och Evelina gick på stan och slösade pengar. Hittade ett par jeans, ett linne och underkläder och så köpte jag en kofta och hudkräm åt Jenny. Så det var bra grejjor det :)

Igår badade jag och Pernilla, det var kaallt men ändå skönt. Trampade på en jäkla humla som blev sur på mig och brände/stack mig. Gjorde skiiitont men det är bra nu.

Idag blir det väl att städa, rensa garderoben och sådant tråkigt men vad ska man göra när det är skitväder ute? Molnigt och sånt, less man blir.

Meen tur man har en liten som gör dagen rolig, fastän han har blivit en riktig rymmare.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort