12 juni -09

Här kommer två bilder från min dag..


Brorsan har tagit studenten :)


Har gjort ett till hål i örat med syrran som också gjorde :)

Orkade inte gå på skolavslutningen, kändes inte värt ;) vad ska man dit och göra? De hade tydligen suttit i sporthallen i två timmar, det lät ju JÄTTEkul. For in vid elva, förde Jens till nordan. For och tankade, köpte mat på md´s. Upp till lägenheten och äta och plocka ihop lite grejer. Sen till skolan och kolla när alla studenter sprang ut från skolan. Kollade sen när de for iväg i lastbilarna. Sedan for vi till Eva och gjorde hål i öronen samt kollade på en av hennes valpar. Akke fick träffa på en stoor hund också, men han var inte rädd nä han skulle hoppa på den där bjässen. Tur den var snäll. Efter det for till gällivare och hämtade Jens, sen och handla och sen hem.

Hemma har jag plockat undan lite, skrikit mig hes på Meija. Lagat mat och kollat tv. Att göra en pudel.

Nu ska jag gå och lägga mig, Amanda ska sova här igen. Inatt pratade hon något språk jag inte förstod och sen när jag la täcket på henne sa hon "David, sluuta". Så få se om hon säger nåt inatt ;) haha

Och imorgon är det FOTBOLL!

Godnatt och grattis igen Jens! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort