Hemsk natt

Inatt har jag inte sovit mycket alls. Har sovit med valpen och han har typ vaknat var tredje timme och föröskt hoppa upp i sängen men då börja han bita i mina fingrar och i lakanet. Var ut med han några gånger också men efter det var han på bushumör. Tack mamma för att du tog ut han imorse!

Justnu hade jag bara velat sova för jag är så TRÖTT! Men måste vakta valpis, Jenny är hemma så hon kan ju iofs hålla ett öga på han. Sen när Jens kliver upp får han kolla han.

Vi har förresten bytt namn på han, han heter ju egentligen Aksu men eftersom att typ alla hade problem med att säga det namnet, det blev "asku" "akso" "akså", så har vi istället bytt till Akke. Mycket lättare att säga.

Nu är jag jättehungrig och mina mackor är klara.

Återkommer om jag har tid med bilder på han.

Kommentarer
alexandra

hehehehe, jag avundas dig verkligen ;D

2009-06-01 @ 10:19:26
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort