Krönikor från nian

Idag landade min gamla klass 9c:s krönikor i brevlådan. Det var kul att läsa, fastän jag bara kunde läsa typ tre stycken. Eftersom mer än hälften av killarna från den klassen inte kan skriva så man ser, så blev det oootroligt svårt att läsa dom.
Men jag gjorde mitt bästa och guuu förbannat var arg och irriterad jag blev när jag läste Robin den stores krönika. En smäll skull han ha.

Varmt som sjutton är det här också, ville ju fara till tolki och ta ett dopp. Men både syster och kusin är inte hemma, inte nu för att jag hade fått i kusin P men iallafall ;)

Min bästa vän har även blivit tvkändis ;) Hennes program kommer troligtvis sändas kring oktober-december. Men häftigt tycker jag det är! Återkommer om några månader om det.

Imorgon är det kirunafestival, känner min inte ett dugg taggad! Men jag vill så gärna se TAKIDA, tänk att stå där framför dom och gunga till curly sue.. Åh vad härligt! :)

Nu ska jag äta upp min glass och leta runt efter lite på internet.


Kommentarer
Alexandra

haha, ja det var mycket intressant att läsa :D å najsiga bilder var det ju också ;)

2009-06-26 @ 10:57:02
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort