Måndag

Har varit hemma hela helgen, internet har inte funkat. Eller det funkar fortfarande inte utan vi har lånat min mosters internet. Men varit valpvakt också.

På lördag på kvällen var vi på fottiplan och grillade och spelade minigolf, det var roligt men lite kallt. Igår var det fotboll, nilivaara vann med 2-0.

Idag orkade jag inte fara till skolan, började 09:40 slutade 11:00. Då känns det så jääkla onödigt. Sitta där i stan sen i flera timmar och vänta på bussen. neejtack.

Imorgon ska jag kanske gå, om jag har nån skjuts fram och tillbaka. Börjar typ nio och slutar före elva. jetteroligt.

I veckan kommer förhoppningsvis kläderna också, fast klänningen var slut.






På lördag är det fotboll igen :D

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort