Rubrik

Jag måste väl börja ungefär som Evelina, jag orkar inte blogga nåmer. Det känns så jobbigt, så jag lägger upp typ bilder och videor ibland och kanske skriver lite dådå.

På fredag var jag till kirunafestivalen med Evelina, vi fick äntligen se ääääääälskade Takida. Dom var grymma som alltid och jag har typ nött deras låtar idag och de är det enda jag har på skallen. "All i want, all i need, is to make you breathe".

Igår kollade jag fotboll, det enda vettiga jag gjorde på hela dagen. Nilivaara spelade mot gammelgården och vann med 6-0 så det var en skitbra match. På kvällen satt jag framför tvn, kommer inte ens ihåg vad jag kollade.

Idag har jag badat i poolen som vi tog fram i fredags, hade ju kunnat vara bättre väder men det var skönt att flyta runt där och kasta lite gris med Jenny. Sen har jag inte gjort något speciellt, är trött och fryser så jag ska gå och sova snart. Eller kanske att jag kollar filmen som ska gå på trean klockan nio, vet inte vad det var för nåt. Pernilla sa att den var så då går den säkert att kolla.

Imorgon är det en ny arbetsdag, sista veckan nu. Kommer säkert att gå fort. Men ser framemot imorgon för jag och Evelina har alltid så roligt där på jobbet så det blir brabra. Kommer typ sakna stället när vi slutar, det är ju jobbigt att kliva upp på morgonen men när man väl kommer dit så är det kuuuuuul.

Får väl se när jag dyker upp här igen, ska ladda upp (någondag) ett kort videoklipp med Sonic Syndicate som jag filmade i fredags.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort