trött trött trött

har sovit med Akke inatt igen, och nu är jag så tröööööött. Men har bara vaknat kl fem och kl sju, men när jag vaknade första gången möttes jag av feting pisshög. Jag hatar att torka piss.

Nu ligger lillskiten och sover, man jag gissar att han vaknar snart. Jag har ett fult blått jäkla blåmärke på armen som jag fått av han igår!! Ibland blir han helt tokig och bara hugger tag i tröjan och händerna och vägrar släppa och när man säger åt han och knuffar undan honom så kommer han tillbak på nytt igen, vettefan vad man ska göra?! snart smörjer jag in händerna med ättika, då jäklar får han smaka på nåt..

Men beställde lite kläder igår från halens, det var billigt och bra.


Kommentarer
Emma

Fin blogg:) Kolla in min och kommentera!:)

2009-06-05 @ 16:51:05
Hemsida/blogg: http://emmilups.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort