What to do?

Imorgon är det grundalbal, det har jag tänkt gå på. MEN, Jenny har också sin skolavslutning imorgon. Så jag vet inte vad jag ska göra. Det är ju ändå lillasysters sista avslutning på skolan här i byn för sen flyttar de till en annan skola. Hon lät så ledsen när jag sa att jag ska till stan när de har avslutning, "ska du dit?" "nänä, du behööver inte komma"

Och kirunafestivalen känns väl inte heller så där jätterolig just nu. Får väl hoppas att det känns bättre sen, har ju ändå köpt en biljett för hela helgen..

Annars då, visade mamma att lindex har en webshop ;) så få se nu om hon kanske ska beställa därifrån. Hittade nämligen två linnen som jag vill ha.


Nu börjar det lukat sommar också! Nyklippt gräs, och alla  buskar som har blommat, fotboll, det är så härligt :D Och att man är i byn gör inte saken sämre ;)

Nu ska jag äta.

Hejdå!

Jag är glad att vi har hundar, men jag tycker också synd om skabbrävar.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort