Full rulle hela dagen

Nu är jag trött i benen. Först var det skola, hände inte speciellt mycket där. Har suttit och skrivit på rapporten och så tänkte jag skriva lite nu hemma men jag orkar fan inte, gör det imorgon i stället. Ska bara sammafatta några frågor men ändå, känns skitjobbigt.

Skulle sluta tre men gick vid två istället då Pernilla också slutade. Vi gick hem till mig där jag bytte kläder, till mjukisbyxor. Mycket skönare. Sen gick vi till henne och fikade och chillade ett tag innan vi börja gå mot Gällivare.

Var först till tallbacka och väntade på Josefine, när hon kom gick vi vidare till dollar. Köpte doftblommor, kökshanddukar, pincett, pennor och lite annat smått o gott. Fick sen skjuts av Pernillas mamma tillbaka till Malmberget.

Nu har jag nyss ätit middag och så tänkte jag lägga mig i soffan och titta tv, ska duscha sen också.  Men nu ska jag bara dega! :)

Skriver kaanske sen, men annars Grey's Anatomy ikväll kl 21:00.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort