Gina tricot

Tänkte ju beställa ett par jeansleggings från gina tricot men nu ser jag att dom är slut, finns bara i xx :s

Förhoppningsvis får dom in mer men jag ville ju beställa nu.







Nu ska jag leta upp nåt recept, har kvar ägg från i måndags när jag gjorde plättar så tänkte att jag får bort dom.
Imorgon åker jag hem!!

Nu hörde jag precis att vi ska jobba hemma på rapporten imorgon, så då har jag sovmorgon till tjugo i ett ;) Perfekt!
Alltså måste jag skriva nu på den, diskussionen är inget att tänka på. Ska först och främst se till att göra klart alla frågorna och sammanfattningen.

Kommentarer
alexandra

fan vad kasst :O hm. men dom kanske får in andra? som är snyggare till å med? :D puss

2009-03-27 @ 08:35:22
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort