Tv-kändis

Alltså seriöst, idag blev jag och Alexandra intervjuade av svt ! Och ååh vad skämmigt, inte vill jag vara med på tv! Fel ord blev det också, konstiga meningar. Nä hoppas att dom inte alls tar med intervjun med oss, man vart ju som helt oförberedd. Och vad bryr vi oss om övervakningskameror på skolan, eller vad kan vi om nåt sånt? Allt han frågade lät så komplicerat. 

Så alla ni som råkar se oss där, om vi nu kommer med, så vill jag bara säga att jag hade absolut ingen aning om vad jag skulle säga så om ni tycker jag verkar korkad så vet ni iaf. Tänk er själv om nån kom fram och skulle intervjua er, skulle det inte var liite nervöst och flummigt och det hade bara blivit kalas av hela alltihopa? Så, skratta inte.

Blää, nu ska äta något och sen vänta på mamma så ska vi åka till byn.  

Kommentarer
Sara

hahah, hoppas ni är med! :D

2009-03-10 @ 13:59:40
alexandra

tur att vi är snygga iallafall! :D

2009-03-11 @ 18:17:30
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.deote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort