Det är kul att titta hockey när det går bra

Sitter här och bearbetar min rapport och tycker det är så löjligt vissa grejjer. Typ ordet "kolla", ja då tycker min lärare att jag ska skriva kontrollera istället. Ålderdomshem duger inte heller, nähä! Vad fan ska jag skriva då?? Gamlinghem, pensionärshem, äldreboende, det är ju fan samma sak. afjkhge pt0238562094, jag blir så irriterad på henne.

Nu är det drygt 20 skoldagar kvar så jag får bita ihop och ta med öronproppar till skolan, för jag står inte ut med hennes röst. Hon frågar alltid vad det är med mig, ska väl hon skita i. Jag är alltid sur när jag kommer till hennes lektion, men hon fattar inte att det är henne jag inte tål.



Det är skönt att ha en blogg, ibland är det jobbigt. Man har som någostans att dampa loss på.

Ikväll kommer mamma hit och ska sova, skönt för då slipper jag sova ensam. Pernilla frågade också om jag ville sova hos henne men jag tror inte jag har kan. För imorgon SKA jag hem och på onsdag måste jag också hem för mamma fyller år och på torsdag ska jag också hem för att därför.




Efterom Sverige vann matchen igår så blev min kväll räddad, tur för annars hade jag varit skitsur. Vi delar studsmatta med David och dom så igår när dom var i Boden så sprang vi och snodde den. Den var inte direkt lätt!! Men nu har vi den på våran gård, skönt för då kan man springa ut och hoppa när som helst :D bara de inte är nå jobbiga ungar och hoppar där.

På torsdag ska jag redovisa min bokrecension, nu tänkte jag försöka skriva lite på den så att min lärare kan rätta den.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort