inte länge kvar nu

Bara en och en halv skolvecka kvar. sista veckan är jag nog hemma hela veckan, måste vara valpvakt :D men det är inte helt fel ;) Hade dock velat gå på hedens skolavslutning och grundalbalen, men får se hur det blir. Min skolavslutning tänker jag verkligen inte gå på. Jens tar ju studenten, kanske man skulle gå på.

Till helgen blir det iallafall att grilla med en massa familjer, det ska bli roligtroligt :D

Idag gjorde jag sista provet i matten, så dit behöver jag inte gå längre. Men fick också reda på att vi ska ha svenska B nästa år med en ny lärare och estet, ESTET!!!! Vilket skit alltså, vill inte alls det. Så jag ser alltså inte framemot nästa år..

Hoppas sommarlovet går saaakta, sakta.

Nu kom jag på en sak jag kanske ska köpa för sommarjobbspengarna, nintendo wii. Det hade vart skitkul ju! Ska jobba på bhk malmen med Evelina, så det kommer bli roligt! Mycket bättre än aitik förra året..

Nu ska vi nog snart börja laga mat, köttfärssås och spagetti.

Kommentarer
evelina

Linnea, VI ska faktiskt se både grundalbalen och studentbalen tillsammans. I alla fall grundalbalen det har jag bestämt och det kan du inte säga emot! Då blir jag ledsen i ögat. Vi ska stå på sidan om och slippa vara nervösa detta år ;)

2009-05-26 @ 17:08:27
Hemsida/blogg: http://pevvsan.blogg.se/
Josefine

Du ska då fan gå på grundalbalen! du ska stå där och se ;) iår är det jag som får vara nervös!

2009-05-26 @ 23:45:53

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort