maj maj måne, jag kan lura dig till skåne..

Känns som att det är lördag idag. Fan så skönt att det bara är fredag!

Idag har vi varit och grillat efter skaulovägen, var ute från 11 till typ halv,fem. Var och kollade nå björnspår efter vägen också.  När vi kom hem var jag ute med Jenny ett tag och sen käkade vi grillad kyckling. Svingott!

Imorgon far jag till Piteå med Evelina och hennes mamma :) Har ingen aning om när vi kommer hem men blir väl på kvällen någongång. Jens ska skjutsa mig på morgonen till leipo.

Nu ska jag gräva i skåpet efter chips och kolla om det är nåt på tv, annars letar jag fram nån film :) päronen är inte hemma heller så.

nånå, hejdå.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort