Piteå

Igår var jag ju då till Piteå med Evelina, Lena (e:s mamma), Puma och Nova. Åkte till leipo vid sju och så hämtade dom upp mig. Stannda efter vägen på nilles och fikade. Sen körde vi hela vägen. När vi kom fram gick vi på stan i drygt en timme kanske, köpte ÄNTLIGEN linnena från gina. Ett svart och ett vitt, dom är sådär långa. Sen hittade jag en tunika på cubus. Kostade ynka 30:-, och den var rätt fin. Skön.

Vid halv ett for vi till piteås hundklubb. Där var vi till fem, halv sex ungefär. Sen åkte vi forbi statoil och köpte en macka, chips, dricka och godis. Och sen rullade vi hemåt. Skulle stanna på nilles och käka men de hade stängt, då tänkte vi att vi äter i landsjärv men det var stängt där också. Då körde vi raka vägen hem.

Var i leipo kvart över nio, där hämtade Jens, David och Jenny mig. Klunkade samarin innan jag gick och la mig, hade sån huvudvärk och mådde skitilla. 

 
Nemårsvovvarna


Imorse när jag vaknade låg jag och tänkte på vad jag skulle fika, var sjukt sugen på rostat bröd med gräddost. Men när jag klivet upp är strömmen borta! Så jag fick äta fil..

Idag har varit en braaa dag, fast det är sådär väder och jag har ont i skallen lite. För vi har varit och kolla på våran lille bejbis. Aksu. Våran valp, trooor att det är den vi ska få. Hoppas det iallafall för det var min favorit. Det var bara han som var uppe och hälsade på oss, de andra tre låg och sov. Eller den andra hannen var upp en sväng men sen gick han och la sig igen.

Så om fyra-fem veckor får vi hämta hem han. Jag längtar!!!

Nu håller jag bara tummarna på att jag får sommarjobb i byn, har absolut inte tid att vara i stan. Hojja alltså om jag får i stan.


Aksu som ligger i famnen. Den andra är en tik.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort