Don't Bring Flowers After I'm Dead

Godmorgon!

Idag har jag klivit upp klockan fem, åkt till stan och sov fram till halv nio. Nu har jag just fikat och ska borsta tänderna, sen hoppa vidare till skolan. Jag gillar torsdagar för då är helgen snart här och så har vi bara lektioner i O-huset. Idag ska vi redovisa om hjärtsvikt, hoppas att det går vägen!

Igår var jag i byn. Kollade lite tv när jag kom hem, sen åt vi middag och så gick jag och Jenny och promenerade med hundarna i drygt en timme. När vi var tillbaka så hade bonde söker fru börjat och sen var det grey's anatomy och sen gick jag och la mig, läste lite och löste korsord. Hade tvn på så kollade halva true blood. Den är så brraa!

Var och kollade en bil som hade kört i diket igår i byn, men förstår inte hur man kan köra i diket där det är raksträcka? Visst kanske det går men vore ju troligare om det var i en kurva. Men tydligen så har han haft alkoproblem så man vet ju aldrig.

Idag kommer mamma hem från Stockholm och med har hon sig en klänning/tunika från mq till mig. Håller som vanligt tummarna att storleken är bra!! Jag vet inte hur jag ska göra idag, kanske lutar åt att jag åker hem;)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort