Framtidsdrömmar

Inatt drömde jag att jag red, det var underbart! Jag red en islandshäst på en väg, vi tävlade mot en annan häst om vem som var snabbast. Jag drev på och drev på och drev på så vi bara flög fram, jag tappade tyglarna också men jag sträckte mig bara fram och tog tillbaka dom. Dom var vita, inte fint. Men vi vann iallafall det där loppet. Sen gick vi till stallet, det var ett litet stall med småsmå boxar. Lite knasig dröm men det är ju de flesta.

Jag önskar att jag var vuxen nu med en stor inkomst, då hade jag köpt mig en eller två hästar och en hund. Det är en av mina största drömmar! Att ha egen häst, en snäll och lugn islandshäst. En brun med en vacker man. Antingen en valack eller ett sto. Eller allra helst hade jag velat ha ett stort stall med många hästar.



(alla bilder är tagna från www.google.se)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort