Har skickat mejl

Sitter här och skriver lite på min bokrecension till engelskan, är snart klar. Skickade just iväg ett mejl till humanisterna, hittade en mejladress på deras hemsida. Förhoppningsvis får jag ett svar, tänkte de kan hjälpa mig på traven med mitt arbete. Nåja annars får jag söka land och rike efter information. Tycker det var svårt, det står så mycket och när man inte vet någonting är det svårt att sammanfatta.

Ikväll är det iallafall chipskväll. Det kommer sitta fint vill jag lova. Det blir creme cheese chips och bearnasiedip. Och givetvis idol och riktig cocacola. Det blir nog super, och justja till middag blir det pizza. Nu låter det som att jag är värsta onyttig men hallå det är ju fredag!? Och jag har faktiskt varit ute och gått idag och sprungit runt i mjuksnö och busat med hundarna, kastat boll. DET var svettigt!

NU ska jag fortsätta med skolarbete, om jag inte hittar på något roligare, och diska.

Ciao! :)


...kom på en sak, det liggen en sån här i kylen.

OCH en annan sak, mina kläder har kommit!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort