kort helg

Den här helgen har verkligen kännts kort eftersom hade vi hade skola halva dan igår. Men morgondagen känns inte allt för hemskt, har matte på morgonen och sen ska jag till vårdcentralen och ta andra gardasil sprutan så jag missar svenskan. Sen har vi bara NK som vi får jobba själva på och Katarinas lektion så det är inte allt för jobbigt.

Idag har jag beställt ett linne från ellos, kan visa en bild. Den var inte sådär jättesnygg men jag vill ha ett lite längre linne till mina leggings.

.. deet funkar inte att ladda upp bilder så gör det imorgon istället om jag kommer ihåg.

Nu ska jag gå och sova! Godnatt :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort