Ändrade planer

Vi ska åka först på lördagmorgon till luleå så då får jag
komma hem på fredag :D Sen vet jag inte om jag åker
hem med mamma på söndag eller om jag ska åka på tisdag
med de andra.

Ska egentligen göra omprov i matte idag men jag känner att jag
inte kan då jag har inte tränat desto mer på det, för vi har haft
så mycket annat i skolan som jag fokuserat mig mer på.

Ikväll ska jag och Evelina titta bonde söker fru. Och jag hoppas
att det inte slutar som sist då jag hade huvudvärk. Men känner inte
något nu så jag hoppas det fortsätter så.

Ska äta något nu och titta desperate housewives för jag missade den igår.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort