Blåtira

Som det känns nu så kommer jag vakna upp med en blåtira på näsan.
Fick en ordentlig smäll av Akke, det var egentligen mitt fel för jag
blåste på honom och det är inte vidare populärt hos honom så han
hoppade upp i mitt ansikte. Så jag får skylla mig själv,
var väl värd den där smällen ;)

Inatt drömde jag en mardröm, mamma och pappa hade gett bort Akke!!
Jag var så ledsen och tårarna bara rann. Jag tror nästan att jag har grinat
på riktigt för på morgonen kände jag mig helt svullen och torr i ögonen.

Min lilla ängel, han gör alltid mig glad. Förutom då han bits och inte lyssnar.
Han ska alltid komma och ligga i famnen och om man gosar med Meija så
kommer han och klämmer sig emelllan. Min lilla bebis. Det är så mysigt,
att bara krama om honom och ligga brevid han på golvet. Ja han är bara bäst!

Nyss var det sjätte gången som strömmen gick idag, som tur är så är den inte borta
många timmar utan bara ett par minuter. Ska bara slänga i mig fika
och sen ska jag sova.


Akke bara fyra veckor gammal :)





Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort