drygt 4 timmar kvar

Snaart bär det av hem!

lördag åkte vi med tåget till luleå. Där blev det en del shopping och sen åkte vi till Boden.

Söndag for jag, Jenny och Amanda till leos lekland. Där har dom sprungit runt och lekt och jag satt i en soffa typ hela tiden. Sen for vi och åt på max och efter det gick vi på bio, "upp". Den var ganska bra. Sen åkte vi tillbaka till Boden igen.

Måndag har vi varit på teknikens hus.

Idag har vi varit hemma, var till djurmagazinet bara och där köpte jag ett läder halsband och ett stryp halsband till hundarna. Om typ en kvart ska vi fara och hämta pizza.

Vid halvfem går bussen till tågstation och halv sex går tåget hem.

Äntligen får jag träffa vovvarna! :D

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort