Jävla djurplågare!

Idag fick jag höra en sak som genast gjorde min dag sämre.
Vi var inne på pressbyrån och när vi kom till kassan berättade
hon som jobbar där att på söndag morgon hade de hittat ett rådjur
fastbundet i bakbenen utanför pressbyrån. Jag vet inte vad denna
person/personer har gjort med det stackars lilla djuret, men det hade
legat blod brevid och den var ju död.

Hur kan man göra något sådant? Vad fan har rådjuret gjort dom?
Ett stackats oskydligt djur. Sjuka människor, jag förstår inte. Hade
jag fått tag på dom hade jag jävla torterat dom så som dom gjort med
rådjuret.

Man blir så jäkla förbannad men samtidigt kan man inte göra någonting.
Gå och råna en butik eller döda varandra, men rör fan inte djuren.





Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort