konstig knöl

Äntligen är det lov! Idag hade vi bara en lektion, gympa. Där skulle
vi redovisa en rytmikuppgift, trost att vi kom i otakt med varandra
så kirrade vi ett mvg ;) Tack Fredrik! Trodde jag aldrig, ett vg kanske
men inte mvg.

Har iallafall upptäckt en konstig knöl på Meija, den sitter längre bak på
magen där vid hennes tissar. Vet att hundar kan få fettknölar men man
kan ju inte vara helt säker. Den är hård och ungefär som en pekfingernagel.
Blir den större så är det nog dags att tänka på att fara till vetrinären.

Ikväll är det packning som gäller, åker med sju tåget imorgon till Luleå.
Ska gå på stan en sväng och sen ska vi åka vidare till Boden. Har spanat in
några saker på gina ;)



fast färgerna vet jag inte ännu, det ser jag ju på plats.

Nu ska jag gå ut med Jenny och Akke.


Meija som liten skit :)


och Akke som liten:)


Mina kläder har förresten kommit, allt utom tröjan passade. Så den får mamma ta :)

Kommentarer
Alexandra

Åh, jag har också kollat på den där stina tunic! den är söt! :)

2009-10-23 @ 17:38:35
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se
Josefine

Kira har ju haft en stor fettknöl, m´men det opererade vi ju bort. men hon har små kvar, dom kommer av om dom ligger mkt och om det är varmt har vi hört. Men om den går att röra, asså runt typ i en cirkel så att den inte sitter fast i själva kroppen på henne då är det nog ingen stor fara, för dom sa åt oss så iaf :)

2009-10-23 @ 22:51:22
Hemsida/blogg: http://josefjong.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort