Sovmorgon

Idag börjar jag först klockan tolv. Hade egentligen kunnat ligga och sova nu för jag kom till lägenheten vid halv åtta. Men så kollade jag True Blood och så började jag kolla runt på internet massa så nu är ju klockan redan över nio så det är ingen idé att börja sova nu inte.

Har tittat nu både säsong ett och två av true blood och jag vet inte om tredje säsongen har kommit ut? Måste kolla om jag hittar, den är himla bra ju och Alexander Skarsgård är så snygg. Tråkigt när den slutar gå :(

Alexander Skarsgård spelar Eric Northman

 

Idag får vi nog reda på vad vi fick på matteprovet och huua jag vill inte veta. Jag är 99,5% säker på att jag måste göra omprov men det hade ju varit kul ifall jag har ett rätt iallafall.

Sen vet jag inte om jag ska åka till byn idag, för om jag inte ska göra något speciellt här så far jag hellre hem.






Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort