2 sep

Snart är veckan slut, reedan!? Det går så himla fort alltid. Är ledig imorgon så jag åker hem då! Fatta skönt, jag längtar så efter hundarna. Det är fan jobbigt att vara ifrån dom, för jag kan ju inte precis ringa till dom och höra hur deras dag har varit.

Ikväll ska Alexandra och Isabelle göra ett besök i fokushuset, vi ska äta gott och sedan ska dom sova över här. Ska kanske titta sunes jul eller om det var sommar ;) haha

Vi vet inte ännu inte om det blir alanya eller frasse, hade varit kul att testa frasses men ändå är jag grymt sugen på pizza!

Diska, dammsuga och dammtorka hade jag behövt göra. Men det får se ut som en svinstia för jag har inte lust med det.

Nu ska jag avrunda här och börja på en läxa som ska vara klar till fredag.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort