Skidoo helg

För några veckor sedan så gick våran skoter sönder, beställde delar men dom var för småa. Så ihelg fick vi låna en skidoo från en skoteraffär i malmberget. Den var riktigt rolig att köra och jag hade kunnat tänka mig att ha en sådan. (lägger upp bild senare någondag)

På lördag tänkte vi först inte fara ut men då for jag och mamma och körde en sväng iallafall, vi lånade jens skoter också så vi böt lite då och då. Först for vi till narkausjärvi, sedan porotunturi och sist ahvenjärvi. Idag var hela flocken till narkausjärvi, bra väder trots lite blåst.

Nu ska jag och Jenny renbädda sängarna, imorgon är jag chaufför till och från stan. På tisdag ska jag och pappa till vetrinären med Akke som ska få vaccin. Vet inte hur jag ska göra på kvällen om jag ska åka till byn eller sova hos pernilla... På onsdag iallafall ska jag, Pernilla och Josefine laga mat och i veckan måste jag köpa en present till Jens som fyller 20år på måndag. Fredag är det majbrasa i byn.

26 dagar kvar.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort