Detta händer just nu

Sen sist jag skrev har jag varit till trollsjön där det som väntat var väldigt vackert, vädret var med oss hela dagen och solen gick i moln ungefär när vi hoppade in i bilarna och åkte hemåt. Jag har slutat jobbat men ska jobba nu på tisdag i p-vaara. Jag var till tjotti på flottkalaset och jag ångrar inte en sekund att jag for dit, hann även med ett besök på nex och pizza på manuella.

Har varit i byn och i onsdags var vi på onsdagspub. Nu är jag i byn igen och åker nog till stan imorgon. Jag har lust att fara ut men vet inte om jag får med mig någon. Om inte annat stannar jag i läggan och städar och röjer, fylla kylen måste jag också göra.

au revoir


Kommentarer
evelina

hallååå, övernattning i läggan + massa mat och gott tycker jag låter som en bra idé framöver, vad säger du fröken? :)

2010-08-20 @ 16:53:34
Hemsida/blogg: http://pevvsan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort